Käyttövinkki: esitä kysymys tilauksesta


Jos sinulla on kysyttävää jostakin tilauksesta, kannattaa hyödyntää ”esitä kysymys tilaukseen liittyen” toimintoa. Tämän ominaisuuden käyttö lähettää asiakaspalveluumme viestin, joka koskee juuri kyseistä tilausta.

Toimi näin:

  1. Avaa tilaus myOGO-palvelusta, josta haluat kysyä.
  2. Paina ”esitä kysymys tilaukseen liittyen” nappia (tilaussivun oikeassa laidassa).
  3. Valitse kysymyksen aihe ja kirjoita tarvittaessa lisää tietoa.
  4. Tallenna.

Nyt voit jäädä odottamaan asiakaspalvelun vastausta asiaan.

Takaisin ohjeisiin

 

 

 

Jäikö jokin askarruttamaan?

Kysy rohkeasti, kerromme mielellämme lisää!

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin 24 tunnin kuluessa!

Tämä sivusto käyttää evästeitä palvelujemme tuottamista varten. Käyttämällä sivustoamme, sinun oletetaan lukeneen ja ymmärtäneen Tietosuojakäytäntömme, jossa kerrotaan mm. evästeiden käytöstä ja miten näiden käyttö voidaan estää.