Kuinka seuraan tilauksiani

Seurantakoodi asetetaan tilaukselle kun tilauksen status on SHIPPED. Jos status on PENDING tai RESERVED, tilaus odottaa joko varastolle lisää tuotteita saapuvaksi tai sinun toimempiteitäsi. Lue lisää tilauksen muokkaamisesta ja tilauksen käsittelyn eri vaiheista.

Seurantakoodi löytyy tilaussivulta tai tilausten listanäkymästä. Historiakohdassa näet koska tilauksen status on muuttunut.

Kopioi seurantakoodi ja siirry rahtiyhtiön seurantasivuille. Useimmat rahtiyhtiöt rekisteröivät seurantakoodit samana tai seuraavana arkipäivänä.

 

Rahtiyhtiöiden seurantasivut:

 

Posti: www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta

Schenker: http://ng.myschenker.fi/npseuranta/

Omniva: https://omniva.ee/private/track_and_chase

DHL Worldwide: https://dhl.fi/exp-en/express/tracking.html

DHL Sweden: https://www.logistics.dhl/se-en/home/tracking.html

UPS Syötä seurantakoodi googleen, ja paina etsi

GLS https://gls-group.eu/FI/fi/laehetysseuranta