Tilauksen muuttaminen

Nopein ja edullisin tapa muokata tilausta on tehdä se itse myOGOssa.

Jos tarvitset opastusta, tai sinulla on kysymyksiä, ota yhteys asiakaspalveluumme service@ogoship.com

Kaikki asiakaspalvelun tekemät muokkaukset veloitetaan hinnastomme mukaisesti, joka löytyy myOGOn etusivulta.

 

Tässä on ohjeet, jos tilausta täytyy muuttaa sen jälkeen kun se on tallennettu "NEW"-tilaan jos esim. tuotteita täytyy muuttaa tai osoitetta vaihtaa.

Jos tilauksen status on "NEW", voit itse vielä tallentaa sen "DRAFT"-tilaan ja muokata tilausta. Muista tallentaa se takaisin "NEW" tilaan kun olet valmis.

Jos tila on jo "COLLECTING", tulee käyttää keskeytyspyyntöä. Tämä pysäyttää tilauksen etenemisen ja tullidokumenttia ei vielä tulosteta.

Tekstilaatikko avautuu, johon voit kirjoittaa kysymyksiä tai tietoja, miksi tilaus pitää pysäyttää. Jos tuotteita tarvitsee vaihtaa, kirjoita tuotteiden koodit, jotka poistetaan tilauksesta, ja mahdolliset lisättävät tuotteet.

Jos pysäytät tilauksen ennen kuin se lähtee rahtiyhtiölle, ylimääräisiä lisäkuluja ei rahtiyhtiölle ehdi tulla.

Kun tilaus on "SHIPPED"-tilassa, se on lähtenyt varastolta.

Lue lisää tilausten käsittelyn eri vaiheista.