Tunnistamattomat saapuneet tuotteet

Kun tavarat ovat saapuneet varastolle, ne tunnistetaan tuotekoodien perusteella ja hyllytetään.

Tavarat eivät ole valmiita myyntiin, ellei varasto ole 100% varma tuotteen täsmäämisestä sisäänoston kanssa.

Nopein ja luotettavin tapa tunnistaa tuotteet on EAN-koodi. Virheiden määrä vähenee huomattavasti ja sisäänosto nopeutuu. Tuotteet voidaan myös tunnistaa tuotekoodin ja nimen perusteella.

 

Jos tuotteen koodi puuttuu tai on epäselvä, varasto luo uuden tuotteen myOGOon uudella koodilla sekä ottaa tarvittaessa tuotteesta kuvan. Tunnistamattomista tuotteista ilmoitetaan kauppiaalle.

Varasto merkitsee tunnistamattoman tuotteen koodin eteen kirjaimet XX, esim. XX-2344-S. Nämä tuotteet näkyvät tuotelistassa, josta kauppias voi käydä muokkaamassa tuotteiden tiedot oikeiksi.

Tunnistamattomat tuotteet laitetaan omalle varastopaikalle, kunnes tiedot on muokattu.

Jos tunnistamaton tuote on olemassa oleva, kauppias lisää tuotteen nimen sekä tuotekoodin. Jos tuote taas on uusi, kauppiaan tulee vaihtaa tuotteen nimi ja tuotekoodi samaksi kuin verkkokaupassa, jotta tilaukset kohdistuvat oikeaan tuotteeseen.

Kun tuote on tunnistettu ja kaikki tarvittavat tiedot ovat kunnossa, voit pyytää asiakaspalvelua yhdistämään tuotteet järjestelmässä ja tuotteet ovat valmiita myyntiin.

 

Jos varastolle saapuu tuotteita, eikä sisäänostoa ole tehty, asiakaspalvelu pyytää kauppiasta tekemään sisäänoston. Kun sisäänosto on valmis, tuotteet ovat valmiita myyntiin.

 

Lue lisää tuotekoodeista.