NettiVarasto | Blogi

Tervetuloa lukemaan NettiVaraston kirjoituksia verkkokaupan trendeistä markkinointiin, logistiikkaan ja kansainväliseen toimintaan liittyen. Ehdota meille vapaasti aihetta tai jaa oma kirjoituksesi julkaistavaksi sivuillamme. Liity myös mukaan postituslistalle ja saat uusimmat kirjoitukset sähköpostiisi!

OPEN MODE -hanke on osa laajempaa logistiikkamarkkinan Smart Mobility -kehitysohjelmaa. Hanke käynnistyi Business Finlandin ja VTT:n tavoitteesta auttaa suomalaisia yrityksiä hyödyntämään liikenteen, logistiikan ja liikkumispalveluiden kansainvälisen murroksen tuomat uudet liiketoimintamahdollisuudet. OGOshipin OPEN MODE projektilla tavoitellaan 32 miljoonan euron liiketoimintaa vuoteen 2021 mennessä. Lue lisää!

Mukama Oy perustettiin alkuvuodesta 2013.  Mukaman tuotteet muuttavat käsityksesi niistä tavaroista, joita kannat päivittäin mukana. Mukama myy verkossa hyvin suunniteltuja ja huolella korkealaatuisista materiaaleista valmistettuja tuotteita, ympäristö huomioiden. Tuotteita, jotka toimivat ja täyttävät tarkoituksensa yhä uudelleen ja uudelleen vielä vuosia. Lue miten Mukama on valloittanut maailman.

Kestävän kehityksen trendit ovat yhä useammin ostopäätösten takana. NettiVarasto on mukana Weekendbeen matkalla muuttaa maailmaan yksi ostopäätöskerrallaan. Alkusyksystä avautunut, suomalainen Weekendbee.com on eettisesti ja ekologisesti tuotettujen urheiluvaatteiden valikoimaan keskittynyt verkkokauppa. Lue lisää.

Pienet asiat ja yksityiskohdat merkitsevät. Artiks perustettiin kesäkuussa 2018 tuomaan tunnelmaa jokaiseen kotiin. Perustajien, Patrikin ja Henrikin, intohimo taiteeseen ja sisustamiseen vaikuttivat vahvasti päätökseen perustaa verkkokauppa, joka tarjoaa asiakkailleen uskomattoman laajan valikoiman ainutlaatuisia ja tyylikkäitä seinätaideteoksia - parhaaseen mahdolliseen hintaan, joustavasti kaikkialle maailmassa.

Vaikuttajamarkkinointi on trendikäs tapa tehostaa verkkokauppan kasvua. Vaikuttajamarkkinoinnin tarkoituksena on saada näkyvyyttä ja tunnettuutta sekä lisätä myyntiä ja tuoda verkkokaupalle lisää seuraajia sosiaalisessa mediassa. Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaakin usein markkinoinnin yhteistyötä suositun sosiaalisen median persoonan kanssa. Vaikuttajamarkkinointiin panostamalla verkkokauppa voi tehdä oikeasti vaikuttavaa markkinointia. Lue vierasblogistamme vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista sekä eri tavoista tehdä vaikuttajamarkkinointia.