Verkkokauppa

Verkkokauppa tarvitsee toimiakseen palvelimen, joka sijaitsee fyysisesti jossain. Yksi yleisimmistä vaihtoehdoista on jaetun ympäristön webhotelli, oma virtuaalipalvelin tai esim WooCommerce verkkokaupan WordPress-optimoitu palvelin. Palvelin asioita suunniteltaessa kannattaa muistaa, että verkkokaupan latausaika vaikuttaa verkkokaupan konversioon. Verkkokaupan latausaika on tutkimusten mukaan yhteydessä konversioon ja sivustolta poistumiseen. Vaikka sekunnin tai kahden ero latausajassa saattaa nopeasti ajateltuna tuntua pieneltä, voi sillä olla yllättävänkin suuri merkitys. Esimerkiksi Googlen tekemän tutkimuksen mukaan välitön poistumisprosentti kasvaa merkittävästi kolmen sekunnin jälkeen. Lue lisää vierasblogistamme! 

Verkkokaupan kasvu jatkaa vauhtiaan - kuluttajien luottamus verkkokauppaan lisääntyy ja tilauksia lähetetään yhä enemmän kansainvälisesti. Kansainvälisessä kilpailussa pärjääminen edellyttää älykästä verkkokauppaa, kohderyhmää puhuttelevaa markkinointia, tehokasta logistista ketjua sekä toimitustapojen valikoimaa, joista jokainen löytää itselleen sopivan toimitustavan. Kerää parhaat vinkit verkkokaupan myynnin kasvattamiseen! 

Pienet asiat ja yksityiskohdat merkitsevät. Artiks perustettiin kesäkuussa 2018 tuomaan tunnelmaa jokaiseen kotiin. Perustajien, Patrikin ja Henrikin, intohimo taiteeseen ja sisustamiseen vaikuttivat vahvasti päätökseen perustaa verkkokauppa, joka tarjoaa asiakkailleen uskomattoman laajan valikoiman ainutlaatuisia ja tyylikkäitä seinätaideteoksia - parhaaseen mahdolliseen hintaan, joustavasti kaikkialle maailmassa.

Verkkokauppojen välinen kilpailu markkinaosuuksista kiristyy samalla kun markkinat yhtenäistyvät ja kuluttajien luottamus ylirajojen tapahtuvaan kaupankäyntiin kasvaa. Verkkokaupan perustamisen kynnys on madaltunut, verkkokauppojen määrä on kasvanut rajusti samalla kun markkinat ovat laajentuneet Euroopan laajuisiin kotimarkkinoihin.

Olemme keränneet 10 kohdan kasvusuunnitelman, jota seuraamalla voit taklata yleisimmät ongelmat. Lataa suunnitelma käyttöösi!

Kansainvälisessä kilpailussa pärjääminen edellyttää älykästä verkkokauppaa, kohderyhmää puhuttelevaa markkinointia, tehokasta logistista ketjua sekä toimitustapojen valikoimaa, joista jokainen löytää itselleen sopivan toimitustavan. Lue lisää millä kolmella askeleella voit saavuttaa kansainvälisen kasvun!