Kansainvälistyminen

Pienet asiat ja yksityiskohdat merkitsevät. Artiks perustettiin kesäkuussa 2018 tuomaan tunnelmaa jokaiseen kotiin. Perustajien, Patrikin ja Henrikin, intohimo taiteeseen ja sisustamiseen vaikuttivat vahvasti päätökseen perustaa verkkokauppa, joka tarjoaa asiakkailleen uskomattoman laajan valikoiman ainutlaatuisia ja tyylikkäitä seinätaideteoksia - parhaaseen mahdolliseen hintaan, joustavasti kaikkialle maailmassa.

Verkkokauppojen välinen kilpailu markkinaosuuksista kiristyy samalla kun markkinat yhtenäistyvät ja kuluttajien luottamus ylirajojen tapahtuvaan kaupankäyntiin kasvaa. Verkkokaupan perustamisen kynnys on madaltunut, verkkokauppojen määrä on kasvanut rajusti samalla kun markkinat ovat laajentuneet Euroopan laajuisiin kotimarkkinoihin.

Olemme keränneet 10 kohdan kasvusuunnitelman, jota seuraamalla voit taklata yleisimmät ongelmat. Lataa suunnitelma käyttöösi!

Kansainvälisessä kilpailussa pärjääminen edellyttää älykästä verkkokauppaa, kohderyhmää puhuttelevaa markkinointia, tehokasta logistista ketjua sekä toimitustapojen valikoimaa, joista jokainen löytää itselleen sopivan toimitustavan. Lue lisää millä kolmella askeleella voit saavuttaa kansainvälisen kasvun!

Mukama Oy perustettiin alkuvuodesta 2013.  Mukaman tuotteet muuttavat käsityksesi niistä tavaroista, joita kannat päivittäin mukana. Mukama myy verkossa hyvin suunniteltuja ja huolella korkealaatuisista materiaaleista valmistettuja tuotteita, ympäristö huomioiden. Tuotteita, jotka toimivat ja täyttävät tarkoituksensa yhä uudelleen ja uudelleen vielä vuosia. Lue miten Mukama on valloittanut maailman.

Kotimainen digikuluttaja tekee verkko-ostoksia yleensä suomenkielisistä verkkokaupoista. Maan rajat eivät kuitenkaan pidättele. Kaupan liiton selvityksen mukaan ulkomaisiin verkkokauppoihin valuu yli 40 prosenttia suomalaisten euroja. Rajat ylittävä verkkokauppa tarjoaa ennennäkemättömiä mahdollisuuksia, mutta myös haasteita. Lue miten tuplata myyntiä kv-markkinasta.